Oldal kiválasztása
Borgun bankkártyás fizetés

A fizetés a Borgun biztonságos bankkártya elfogadó oldalán keresztül történik.

Minden, internetes fizetésre alkalmas bankkártyát elfogad a rendszer. 

A Borgun kártyaelfogadó oldalán Ügyfél által fizetéskor megadott kártyaadatokat kizárólag a Borgun látja és kezeli.

Előrendelhető könyv esetén mit tegyek?

Ha egy könyv előrendelhető, ugyanúgy meg lehet vásárolni mint azt ami már raktáron van. A könyv megjelenésekor:

Azon kedves vásárlóinknak akik utánvétes fizetést választottak, vagy már bankkártyával ki is fizették a könyvet, nincs semmi teendője. A megérkezést követően azonnal küldjük a csomagot.

Akik banki utalást választottak azoknak a megérkezéskor e-mail-ben küldünk díjbekérőt, ami alapján át tudják utalni a vételárat. Nekik az összeg beérkezése után adjuk fel a csomagot.

Azoknak akik csak értesítést kértek a megjenésről vagy személyes átvételt jelöltek meg, a beérkezés napján szintén e-mailben értesítést küldünk.

Írjon nekünk!

Nem találta amit keresett? Kérésre igyekszünk bármely keresett könyvet beszerezni! Írok!

Keresés

A keresőmezőbe beírhatja a szerző vagy illusztrátor nevét, a kötet címét akár teljes egészében, de részletében is. A keresőfunkció cím, szerző és illusztrátor szerint egyaránt keres, valamint a könyvek műleírásába is belelát. Ezért jelenhetnek meg találatként olyan könyvcímek, melyeknek a címében nem, csak a leírásában szerepelnek a keresősorban megadott szavak.

A találati listában első helyen természetesen a keresett cím jelenik meg.

Kosár

A vásárlás első lépése a kiválasztott tételek kosárba tétele. Ez természetesen nem kötelez még vásárlásra, amennyiben meggondolja magát, akkor a tétel mellett található mennyiséget 0-ra állítva veheti ki azt kosarából. A kosárba tett és meg nem rendelt könyvek  mindaddig a kosarában maradnak, amíg elérhetőek, vagy meg nem vásárolja, esetleg a kosárból ki nem veszi őket.

Kupon

A kosár bal oldalán található “kuponkód” mezőbe beírva érvényesítheti kuponját.

A rendelés menete

RENDELÉS MENETE:
1) A megvásárolni kívánt könyvet/könyveket helyezze a kosárba a “Kosárba rakom” gombra kattintva.  Ha nem szeretne további könyveket vásárolni, ellenőrizze a kosárba helyezett könyvek listáját a Webáruház jobb felső sarkában található „Kosár megtekintése” ikonra kattintva. A megjelenő felületen módosíthatja a könyvek darabszámát vagy akár törölheti is a kosárból a mennyiség 0-ra állításával. Mennyiség megadását követően frissítse a kosár tartalmát.

2) Ha mindent rendben talál a kosárban, akkor a „Tovább a pénztárhoz” feliratra kell kattintani. A megjelenő felületen választhatja a vásárlást vendégként, a bejelentkezés, valamint a regisztráció opciót. Bármely lehetőséget választja, a megjelenő adatlapot vagy bejelentkezési felületet értelemszerűen ki kell tölteni.

3) Átvétel módja: Válassza ki a kívánt szállítási módot.

4) Fizetés módja: Válassza ki a megfelelő fizetési módot és kattintson a „Megrendelés elküldése” gombra.

5) Amennyiben bankkártyás fizetési módot választott, kattintson a “Kártyás fizetés” feliratú gombra.

A gomb átirányít a Borgun oldalára ahol egyszerűen és biztonságosan lehet bankkártyával fizetni.

6) Ezután láthatók az elküldött megrendelés részletei, amit ki is lehet nyomtatni.

7) Ezzel elküldte a Szolgáltató részére a megrendelését. További teendő nincs. A rendelésről egy visszaigazoló e-mailt fog kapni.

Amennyiben a megrendelés leadását követően változtatni szeretne a rendelésen (pl. termékeket hozzáadni, esetleg törölni szállítási címet, fizetési módot, címet módosítani), az elérhetőségek valamelyikén haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot velünk. Több, mint 1 munkanappal a rendelést követően nem vállalunk felelősséget a rendelés menet közben történő módosíthatóságával kapcsolatban.

 

 

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon, 17:00 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra minden megrendelés.

Rendelés késése

Sajnos olykor megeshet, hogy beszállítónk késlekedése miatt a rendelést nem tudjuk a vállalt határidőre teljesíteni. Ilyen esetben mindig igyekszünk a késésről és ha ismert, a szállítás új várható időpontjáról a lehető legkorábban tájékoztatni.
A rendelés két részletben történő szállításáról, átvételéről, illetve annak esetleges költségeiről érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál.

Mit tegyek, ha sérült, téves, nyomdahibás könyvet, terméket kaptam?

Észrevételét telefonon vagy e-mailben mielőbb jelezze ügyfélszolgálatunknak! Ha a megrendelt árucikk hibás, akkor a hatályos szavatossági jogok mentén történik a javítás, illetve a csere. A problémás könyvet, lehetőség szerint a saját költségünkre kicseréljük. Ha ez nem lehetséges, akkor természetesen visszavásároljuk azt. Az ilyen termékek visszahozatásáról mi gondoskodunk, a postai úton vagy más futárszolgálat által visszaküldött termékek szállítási díját utólag nem térítjük vissza.

Elállás joga

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék                 átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján                       telefonon (0630-6788302), e-mailben (info@talaldki.hu), illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú                         mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási                     nyilatkozatot a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül elküldeni a Szolgáltató részére.

  • A Vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
    • Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti blokkal/számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak.
    • Elállás esetén a terméket saját költségén küldje vissza a Szolgáltató címére (”Találd ki Kft”, 1116 Budapest, Hunyadi Mátyás út 42.), és haladéktalanul, de legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.

 

 

 

Pin It on Pinterest